Retournering & klachten

Bent u niet tevreden met uw bestelling? Is uw bestelling niet compleet? Of is er iets beschadigd? Dan heeft u bij ons 14 dagen bedenktijd. In deze periode kunt u uw bestelling gratis retourneren. Verder kunt u beschadigde artikelen als retour aanmelden als deze voldoet aan onze retourvoorwaarden:
- Binnen 14 dagen na aflevering van uw bestelling.
- Indien het artikel beschadigd is. Wij zullen defecten aan uw product beoordelen en hierop besluiten of deze in aanmerking komt voor retournering
- Indien u van ons een verkeerd artikel heeft ontvangen. Wij ontvangen ook dan graag een foto van het verkeerd geleverde artikel.
Wij raden u altijd aan om eerst contact met ons op te nemen in geval van schade of missende producten. Wij zullen u proberen te helpen bij deze problemen en naar een passende oplossing zoeken. Zo worden en blijven we samen blij!
Ons retourproces in vier simpele stappen:
- Zodra wij uw retouraanvraag hebben ontvangen, zal onze klantenservice bekijken of u in aanmerking komt voor het retourneren van uw product. Mocht dit het geval zijn dan ontvangt u binnen 2-3 uur een retourlabel van ons.
- Zorg dat u de producten goed verpakt in de originele doos en plak het retourlabel op de doos.
- Geef uw pakket af bij de dichtstbijzijnde Parcel shop van PostNL of DPD. Onze klantenservice zal in hun email aangeven om welk postbedrijf het gaat in uw geval.
- Hier gaan wij voor u aan de slag! Zodra wij uw retour hebben ontvangen, zullen wij de inhoud binnen 1-2 werkdagen controleren. Wanneer alles in order is zal uw bedrag binnen 1-2 werkdagen teruggestort worden op het door uw gebruikte betaalmiddel bij aankoop. Het gehele retourproces kan in totaal 2-4 werkdagen in beslag nemen.
Retourformulier
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@meubelgoedkoop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.