• 14 dagen bedenktijd
  • Gratis verzending vanaf 50 euro
  • Ruime voorraad
  • Wij leveren ook in BelgiĆ« en Duitsland
  • Betaal vooraf, achteraf of in termijnen

Veelgestelde vragen

Assortiment

Hoe kan het dat jullie producten zo goedkoop zijn?

Traditionele aanbieders op het internet zijn gewoon om hun stoelen in te kopen bij een tussenpartij. Doordat wij direct contact leggen met de fabriek, zijn wij in staat om onze producten aan te bieden tegen lagere prijzen. Een lagere prijs betekend in dit geval dus niet een daling in kwaliteit. De route die uw product heeft afgelegd is gewoonweg efficiënter.

Bestellen & betalen

Is mijn bestelling afgerond?

Als uw bestelling juist en volledig is afgerond, zult u een bevestigingsmail van ons ontvangen met daarin de gegevens van uw bestelling.

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

In onze webshop bieden wij verschillende betaalmogelijkheden aan. Zo kunt u betalen via Ideal, Klarna, Paypal, Bancontact, Stripe & Giropay.

Levering

Wat is jullie levertijd?

Alle bestellingen die voor 17:00 besteld zijn worden dezelfde dag nog verzonden met PostNL of DPD. In de meeste gevallen zullen bestellingen de volgende dag geleverd worden. Mocht er onverwacht toch vertraging opgelopen zijn bij het postbedrijf, dan kunt u elke update gemakkelijk volgen via de track en trace code.

Waar vind ik mijn track en trace code?

Na verzending van uw artikel zullen de track en trace gegevens automatisch verstuurd worden naar het door u opgegeven mailadres. Verdere informatie zal te vinden in deze mail.

Ik wil mijn product nu bestellen, maar later geleverd krijgen. Kan dit?

Dit is zeker mogelijk. Tijdens de afrondingsprocedure kunt u gemakkelijk aangeven welke bezorgdatum wij moeten aanhouden voor uw bestelling. U doet dit door uw gewenst bezorgmoment in te vullen in het opmerkingen veld.

Worden de meubels in één geheel geleverd?

De meubels zullen door u gemonteerd worden.  Onder ieder product is gemakkelijk te zien hoe de meubelen gemonteerd kunnen worden. Ook word er een handleiding meegestuurd. Mocht u er onverhoopt toch niet uitkomen dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dit is zeker mogelijk. U kunt tijdens het afrekenen een afwijkend afleveradres of factuuradres invullen.

 

Garantie & retouren

Wat is mijn bedenktermijn?

U heeft 14 dagen de tijd om te besluiten of u het juiste product heeft aangeschaft. De eerste dag van uw bedenktermijn zal ingaan op de dag van levering.

Hoe retourneer ik mijn artikel(en)?

Goed nieuws! Retourneren is bij ons helemaal gratis. U kunt uw retour gemakkelijk aanmelden via het retourformulier dat is te vinden op onze website. Wij zullen u dezelfde werkdag nog een retourlabel toesturen indien uw aanvraag voldoet aan onze voorwaarden. Deze kunt u gemakkelijk uitprinten en op de doos plakken. Afhankelijk van uw retourlabel zult u het pakket zelf moeten afgeven bij een PostNL of DPD punt in de buurt.

Wij raden u altijd aan om eerst contact met ons op te nemen in geval van schade of missende producten. Wij zullen u proberen te helpen bij deze problemen en naar een passende oplossing zoeken. Zo worden en blijven we samen blij!

Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?

Zodra wij uw retour hebben ontvangen, zullen wij de inhoud binnen 1-2 werkdagen controleren. Wanneer alles in order is zal uw bedrag binnen 1-2 werkdagen teruggestort worden op uw betaalmiddel bij aankoop. Het gehele proces kan dus 2-4 werkdagen in beslag nemen.

Hoe zit het met garantie?

De garantieperiode is per product verschillend gezien het feit dat wij samenwerken met verschillende leveranciers. De exacte garantieperiode is dus apart te vinden onder ieder product. Wij geven garantie bij defecten in onze producten door fouten in constructie en afwerking. Mocht blijken dat de producten op verkeerde of ongepaste wijze gebruikt zijn, dan valt dit helaas niet binnen de wettelijke garantie.

Contact

Hoe kan ik jullie bereiken?

Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:30 tot 17:00. U kunt contact opnemen via de mail, sociale media, of doormiddel van telefonisch contact. Een medewerker zal u zo snel mogelijk te woord staan.

Ik heb een verkeerd of beschadigd product ontvangen. Wat moet ik doen?

Dit is natuurlijk zeer spijtig en niet de bedoeling. Wij vragen u om telefonisch contact met ons op te nemen zodat we samen de verdere mogelijkheden kunnen bespreken. We zullen uiteraard op zoek gaan naar de beste oplossing.

Ik heb een klacht. Wat nu?

Wij proberen er alles aan te doen om de beste service te bieden aan onze klanten. Helaas gaat er soms eens wat mis waar u niet helemaal blij mee bent. In dit geval is het goed om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch of via een van onze andere contactmogelijkheden.